Blog

SushiSpotting je zmagovalec GZS Netko, finalist Sempl in Njamboljši foodie 2014

SushiSpotting je včeraj zmagal v ringu Netko 2014 – v hudi konkurenci kategorije Produkti in blagovne znamke. V obrazložitvi nagrade piše:

Sushi Spotting je skrbno izpeljan spletni prodajni kanal, narejen v hiši, ki brez glamurja opozarja na potrebo po tesnem sodelovanju poslovne, tržne in oglaševalske dimenzije digitalnega nastopa.

Sushi Spotting Netko 2014 nagrada

Foto (GZS) iz podelitve: nagrado sta prevzela Miha in “mokri” Marko :)

Nagrada

Nagrado, ki jo imenujejo tudi slovenski spletni oskar, Gospodarska zbornica Slovenije podeljuje podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih spletnih digitalnih projektov. Cilj nagrade je spodbujanje odličnosti uporabe interneta kot komunikacijsko-poslovnega orodja in dvig kakovosti in inovativnosti spletnih in mobilnih rešitev na različnih tematskih področjih, pravijo pri GZS.

Žirija

Tekmovalna kategorija Produkti in blagovne znamke je imela svojo tričlansko žirijo, ki so jo sestavljali javno uveljavljeni strokovnjaki iz tematskega področja ter predstavniki digitalne stroke (Vito Verlič, Tadej Zajšek in Karmen Mlinar). Vodja projekta je Vuk Ćosić. Ocenjevali so promocijo proizvodov in blagovnih znamk podjetja in presojali komplementarnost z vizijo in poslanstvom podjetja. Odličnost projekta so ocenili iz ravni vključenosti uporabnikov v kreiranje in razvoj blagovne znamke.

Ekipa

Spletna stran SushiSpotting.si je stara komaj dobrih šest mesecev, a za njo stoji izkušena ekipa ustvarjalcev. Hvala vsem, ki so pomagali, da je Netko 2014 pristal v pravih rokah: Marko Zorman, Luka Jesenšek, Nejc Maleš, Sandra Čermelj, Grega Jagodnik in Miha Jesenšek.

Fotogalerija in video reportaža

Gospodarska zbornica je objavila fotografije iz svečane prireditve, posneli so tudi videoreportažo.


Sempl 2014

Dober mesec kasneje smo slavili še na mednarodni konferenci medijskih trendov Sempl v Portorožu. V konkurenci priznanih oglaševalskih agencij se je SushiSpotting kot edini tekmovalni neagencijski low-budget oglaševalski projekt uvrstil v finale tekmovanja (kategorija Najboljša ciljana akcija).

sempl finalists

Gre za projekte, ki na učinkovit način prepoznajo in dosežejo svojo ciljno skupino. Žirija je iskala akcije, ki so uspele preko pravilnega definiranja ciljne skupine doseči visoko stopnjo odzivnosti in vključenosti le-te.

Miha JesenšekFoto (Sempl) iz podelitve nagrad 


Njamboljši 2014

Za piko na i se je SushiSpotting uvrstil na seznam ustvarjalnih, naprednih in vizionarskih foodie projektov po izboru Ljubljananjama. Gre za pregled najboljših kulinaričnih praks v Ljubljani, kot jih je v letu 2014 videla Iva Gruden.

Njamboljši sushispottingFoto (NJAMboljši) iz foodie večera